Complaints
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy spisanie protokołu z kurierem oraz zrobienie zdjęć. Jeżeli zawartość paczki została uszkodzona prosimy o pilny kontakt e-mailowy pod adresem: biurohastan@gmail.com oraz przesłanie opisu i zdjęć uszkodzeń oraz protokołu.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować na adres na adres: ul. Gliniana 34A, 91-336 Łódź, dołączając do niego pisemne oświadczenie,w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- IN within 7 days after receiving the parcel, we will inform you by e-mail or telephone about the result of the complaint procedure.
- If the complaint is considered positively, w within 7 days from the day of making the decision, we will compensate the costs incurred by you by: repairing the advertised product, sending a new copy of the product or refund.
- If the complaint is found to be unjustified, we will provide you with a detailed justification of the decision made and within 7 days work, we will send the product back at our expense.
If in doubt, please contact us at the following e-mail address: biuroohastan@gmail.com. We will provide you with tips on how to quickly and easily carry out a complaint.
Product complaint form - downloadable
Return of products
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
If you want to return a product:
- Send the purchased product in undamaged condition and in the original packaging with all its contents to the following address: ul. Gliniana 34A, 91-336 Łódź.
- Attach to the package a written statement in which you will be willing to return the product, as well as the account number to which the refund will be sent.
- IN within 7 days from the receipt of your parcel, we will check the condition of the delivered product (whether it has any signs of use, whether it has been damaged or destroyed, whether it is in the original packaging with all its contents).
- If we do not notice any contraindications, we will send a notification to your e-mail address that the return of the product has been approved. To the attached account number within 7 days will be refund made.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.